Հայաստանի բժշկագիտություն =Medical Science of Armenia

Ուշադրության և տեսաշարժիչ ռեակցիաների կենսառիթմոլոգիական ցուցանիշների համեմատական վերլուծությունը

Թադևոսյան, Ն. Է. and Գևորգյան, Է. Գ. and Վահանյան, Լ. Գ. and Թադևոսյան, Ի. Գ. and Կոստանյան, Է. Գ. and Մալոյան, Վ. Հ. (2011) Ուշադրության և տեսաշարժիչ ռեակցիաների կենսառիթմոլոգիական ցուցանիշների համեմատական վերլուծությունը. Հայաստանի բժշկագիտություն, 51 (4). pp. 97-105. ISSN 0514-7484

[img]
Preview
PDF
Download (275Kb) | Preview

    Abstract

    Сравнительный анализ биоритмологических показателей рефлексометрического и корректурного тестов показал, что выявленные с помощью математического анализа компоненты колебательной динамики, принадлежащие краткосрочному диапазону с секундной и минутной периодичностью, несут значительную информацию о функциональном состоянии мозга испытуемых. Comparative analysis of biorhythmological indices of reflexometric and corrector tests aimed at the functional state assessment showed that fluctuation components of short range (second, deca-second, minute) carry significant information about functional state of respondents.

    Item Type: Article
    Additional Information: Сравнительный анализ биоритмологических показателей внимания и зрительно-моторных реакций / Э. Н. Татевосян, Э. Г. Геворкян, Л. Г. Ваганян, И. Г. Татевосян, Э. Г. Костанян, В. А. Малоян. Comparative analysis of biorhythmological indices of attention and visual-motor reactions / N. E. Tatevosyan, L. G. Vahanyan, E.G. Gevorgyan, I. G. Tatevosyan, E. G. Kostanyan, V.A. Maloyan.
    Uncontrolled Keywords: գլխուղեղի ֆունկցիոնալ վիճակ, ուշադրության կենտրոնացում, պարզ տեսաշարժիչ ռեակցիաներ, կարճատև տիրույթի կենսառիթմեր, սպեկտրային բաղադրիչներ, կոռելյացիոն, ռեգրեսիոն, դիսկրիմինանտ վերլուծություն
    Subjects: Q Science > QP Physiology
    R Medicine > R Medicine (General)
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: Inf. Dept,
    Date Deposited: 13 Feb 2013 14:36
    Last Modified: 14 Feb 2013 12:54
    URI: http://medsci.asj-oa.am/id/eprint/518

    Actions (login required)

    View Item